Tubi di prefabbricazione Hastelloy B3 con flange per fluidi non ossidanti
Hastelloy C276 hè una formidable alea di molibdenu, cromu, nichel è tracce di tungstenu. I platti Hastelloy C276 cuntenenu alti livelli di nickel è molibdenu, chì furniscenu resistenza à a corrosione di crevice è pitting in cundizioni di riduzzione, mentre chì u cromu furnisce resistenza à i media oxidizing.
I fasteners Hastelloy, cum'è bulloni, viti, dadi è barre filettate sò ideali per l'usu in una varietà di ambienti acidi da moderatu à severamente corrosivi. A qualità più cumuna di fasteners Hastelloy hè Hastelloy C276 (2.4819), chì hè unu di i più versatili alliati di nichel resistente à a corrosione, superendu l'Inconel o Monel. Ci hè ancu altre qualità speciale di fasteners Hastelloy chì ponu indirizzà più prublemi di corrosione di niche.

Hastelloy B3 hè un membru supplementu di a famiglia di leghe di molibdenu è di nichel cù una più grande resistenza à l'acidu cloridicu à diverse concentrazioni è temperature. Hè resistenti à l'acidu formicu, sulfuricu è fosforicu è ancu à l'acidi non oxidanti.
I flange Hastelloy C276 sò fatti di una lega di nichel-cromu-molibdenu chjamatu Hastelloy. A cumpusizioni include 50,99% nickel, 14,5% cromu, 15% molibdenu è carbonu, manganese, siliciu, sulphur, cobalt, ferru è fosforu. I flange Hastelloy C276 anu un altu puntu di fusione di 1370 gradi Celsius.
