htsspipe.comOttene u prezzuInchiestaPrevious:Inchiestahttps:\/\/www.htpipe.com\/steelpipe

https:\/\/www.htpipe.com\/steelpipe

Un joint flanged hè cumpostu di trè cumpunenti separati è indipindenti ancu interrdlated; i flange, i guarnizioni è i bulloni; chì sò assemblati da una altra influenza, u fitter. Cuntrolli spiciali sò richiesti in a selezzione è l'applicazione di tutti l'elementi per ottene una articulazione, chì hà una tenuta di fuga accettabile.

Link:4.9Barres è barre in acciaio inox432Stainless steel
cecu
E-mail:

Hastelloy C-276 hè una lega forgiata di nichel, cromu è molibdenu chì hè assai resistente à a corrosione. Questa lega pò esse usata in a maiò parte di i prucessi chimichi per via di a so resistenza à i precipitati di u granu in a zona affettata da u calore di saldatura. Un'altra cosa: resiste ancu à i pitting è à u cracking di corrosione di stress, è ancu à l'ambienti ossidanti finu à 1900F. Alloy C-276 hè assai resistente à i sustanzi chimichi. À u listessu tempu, u piastra UNS N10276 hè propensu à travaglià dura, ma cù una cura curretta, a lega hè facilmente formata calda è fridda.

Arabu


    lussemburghese

    UNS N10665 o W.Nr. 2.4617, Hastelloy B2 (cunnisciutu ancu com'è "Alloy B2"), hè una suluzione solida rinfurzata Ni Mori cù pocu addizzioni di carbone, siliciu è ferru. Pò esse usatu per riduce l'ambiente chimicu è l'industria di trasfurmazioni chimiche. Tuttavia, Hastelloy B2 ùn deve esse usatu in temperature da 1000¡ãF à 1600¡ãF è ùn deve esse usatu in media oxidizing.
    A lega HASTELLOY C-276 hà una resistenza eccellente à una varietà di ambienti di prucessu chimicu, cumprese agenti ossidanti forti cum'è cloruri di ferri è di rame, media caldi di fouling (organici è inorganici), cloru, acidi formicu è acìticu, anidride acìticu, è acqua di mare è solu suluzione. Pò esse usatu in sistemi di desulfurizazione di gas di fume per via di a so eccellente resistenza à i cumposti di sulfuru è i ioni di cloruri in a maiò parte di i scrubbers.
    A flange hè una cresta, labbra o rimi protruduti, sia esterni sia interni, chì serve per aumentà a forza (cum'è a flange di un fasciu di ferru cum'è un I-beam o un T-beam); per un facilmente attaccamentu \/ trasferimentu di forza di cuntattu cù un altru ughjettu (cum'è a flange à l'estremità di una pipa, cilindru di vapore, etc., o nantu à a lente di una camera); o per stabilizzà è guidà i muvimenti di una machina o di e so parti (cum'è a flangia interna di un vagone ferroviariu o di una rota di tram, chì impediscenu e roti di scappà da i rails). U terminu "flange" hè ancu utilizatu per un tipu d'utile usatu per furmà flange.