L'inconel 718 Cold Finished Bar hè furmatu dopu à u prucessu di laminazione in caldu hè finitu.
inconal 600 hè una lega di nichel-cromu utilizata per l'applicazioni chì necessitanu resistenza à alta temperatura è corrosione. Questa lega di nichel hè stata sviluppata per e temperature di serviziu da criogeni à temperature elevate in a gamma di 2000 ¡ã F.
Inconel 601 Flanges sò custituiti da una lega di nichel cromu. I gradi di materiale varienu in modu diversu cù a ratio di cumpusizioni. U gradu 601 hà 58% nickel, 21% cromu, carbone, manganese, silicium, sulphur, ramu è ferru in a cumpusizioni.
Cù i dedichi sinceri, sforzi è sustegnu di a squadra prufessiunale è di cuntrollu di qualità, i flange sò furniti à u cumpratore chì assicuranu a longevità, a durabilità. INCONEL nickel-chromium-ferro alliage 601 (UNS N06601 \/ W.Nr. 2.4851) hè un materiale di ingegneria generale per applicazioni chì necessitanu resistenza à u calore è a corrosione. I flange sò raccordi chì cunnetta i tubi l'un à l'altru è sò usati per cunnette l'estremità di i tubi. A flange Inconel 601 prodotta da AEETHER pò esse bè cumminata cù diversi tubi Inconel 601 per assicurà a stabilità è a fermezza di a cunnessione.