Tubi Hastelloy X 2.4665 cù curdi in lega di nichel
Hastelloy G-30 hè una versione mejorata di nichel-cromu-ferru-molibdenu-ramu lega G-3. Cù cromu più altu, cobaltu è tungstenu aghjuntu, u G-30 mostra una resistenza à a corrosione superiore sopra a maiò parte di l'altri ligami basati in nichel è ferru in l'acidi fosforichi cummirciali, è ancu in ambienti cumplessi chì cuntenenu acidi altamente oxidanti. A resistenza di l'alea à a furmazione di precipitati di frontiere di granu in a zona affettata da u calore u face adattatu per l'usu in a maiò parte di l'applicazioni di prucessu chimicu in a cundizione cum'è saldata.
Hastelloy C276 hè un materiale estremamente versatile chì hè statu usatu in una varietà di ambienti duri. Presenta resistenza à a corrosione à i media chì cuntenenu cloruri, à l'acidi organici, à i medii ossidanti, à l'acidi riduttivi, à l'acqua di mare è à a salamoia, è à u gasu di fume chì cuntene zolfo. Hastelloy C276 rimpiazza Alloy C (UNS N10002), chì hà un cuntenutu ligeramente più bassu di cromu è molibdenu. L'altu cuntenutu di nichel, molibdenu è tungstenu li facenu caru cumparatu cù l'acciai inossidabili austenitici. Hè di granu u super-ligamentu più populari.
Since this alloy contains no significant chromium additions, it should not be used in oxidizing media or in the presence of oxidizing salts such as iron or copper. L'ultime pò furmà quandu u ferru o u ramu hè presente in sistemi chì cuntenenu l'acidu clorhidric. Inoltre, HASTELLOY B-2 ùn hè micca resistente à u cloru umitu o u bleach hypochlorite.
Hastelloy B2 hè una lega di nichel-molibdenu cù una resistenza significativa à l'ambienti riducenti cum'è u gasu di cloru di l'idrogenu è l'acidu sulfuricu, aceticu è fosforicu. Hastelloy B2 hè resistente à l'acidu sulfuricu puru è parechji acidi non-oxidizing. Questa lega ùn deve esse usata in presenza di contaminanti oxidative in i media oxidizing o reducing. Un fallimentu prematuru pò accade se Alloy B2 hè aduprata in presenza di ferru o cobre in sistemi chì cuntenenu l'acidu cloridicu.