Hastelloy C276 C22 Sheet Display Product
L'Hastelloy C22, cunnisciutu ancu a lega C22, hè una lega austenitica di nichel-cromu-molibdenu-tungstenu versatile cù una resistenza rinfurzata à a pitting, a corrosione di creve è a cracking di corrusione di stress. Hè dispunibule in forma di piatti,
A causa di u calibre di pipa Hastelloy C276, si indurisce più facilmente cà a maiò parte di l'acciai inossidabili austenitici è pò esse bisognu di parechje tappe di travagliu à friddu, ricottura intermedia. L'INCONEL Alloy C-276 hè tipicamente ricotta à 2100-2150¡ãF (1150-1175¡ãC) è rapidamente rinfriscata da metudi cum'è a spegnimentu di l'acqua.
A flange hè una cresta, labbra o rimi protruduti, sia esterni sia interni, chì serve per aumentà a forza (cum'è a flange di un fasciu di ferru cum'è un I-beam o un T-beam); per un facilmente attaccamentu \/ trasferimentu di forza di cuntattu cù un altru ughjettu (cum'è a flange à l'estremità di una pipa, cilindru di vapore, etc., o nantu à a lente di una camera); o per stabilizzà è guidà i muvimenti di una machina o di e so parti (cum'è a flangia interna di un vagone ferroviariu o di una rota di tram, chì impediscenu e roti di scappà da i rails). U terminu "flange" hè ancu utilizatu per un tipu d'utile usatu per furmà flange.
Cum'è l'altri lega di nichel, a lega HASTELLOY C-22 hè abbastanza duttile, hà una saldabilità eccellente è hè facilmente fabbricata in parti industriali. Hè dispunibule in foglia, foglia, striscia, billetta, barra, filu, tubu è tubu. L'applicazioni tipiche ponu include: reattori, scambiatori di calore è colonne.