Acciaio inossidabile ASTM309 per rondelle lisce in acciaio temprato
ASME B36.19M hè a specificazione standard per i tubi in acciaio inox, chì specifica e dimensioni, tolleranza è esigenze di fabricazione per i tubi saldati è senza saldatura.
UNS S32100 Reducing Tee hè preferitu per via di a so capacità di travaglià in alta pressione è temperatura ancu à una temperatura più altu.
I formulazioni in acciaio inox 304, 316 è 316L sò austenitichi, un termu utilizatu per classificà a struttura cristallina di l'azzaru. A struttura hè ottenuta da u trattamentu termicu à temperature assai elevate seguitu da a spegnimentu ¨ C un prucessu di rinfrescamentu rapidu chì blocca e caratteristiche strutturali in u locu. E formulazioni austenitiche sò più forti di l'acciai martensitici o ferritici. L'acciai ferriti sò magnetichi, anu un cuntenutu bassu di carbonu, è anu poca resistenza à a corrosione.
A specificazione standard ASTM A213 \/ A269 hè applicata per tubi in acciaio inox senza saldatura, ASTM A249 \/ A269 per tubi saldati, cù finitura di ricottura luminosa è finitura di decapaggio di ricottura, in generale, i tubi di bobina senza saldatura ponu esse furniti senza risicu di impurità chì sò spessu assuciati cù tubi di saldatura, l'opzione senza saldatura hè preferita per l'applicazioni critiche.