Flange à soudage WN LWN SO Flange à jonction à jonction aveugle
A resistenza di l'acciaio inossidabile 316 à a corrosione è a contaminazione, u mantenimentu bassu, è un lustre familiare facenu l'acciaio inossidabile un materiale ideale per parechje applicazioni chì necessitanu a forza è a resistenza à a corrosione di l'acciaio. Inoltre, l'acciaio inox pò esse rotulatu in foglia, piastra, bar, filu è tubu. Quessi ponu esse aduprati in utensili di cucina, tavulinu, strumenti chirurgici, apparecchi maiò, veiculi, materiali di custruzzione in grandi edifici, equipaghji industriali (per esempiu, cartiere, piante chimiche, trattamentu di l'acqua), è tanki di almacenamento è cisterna per chimichi è alimenti.
L'AL6XN hè un acciau inossidabile superausteniticu cù una resistenza eccezziunale à i pitting di cloruri, a corrosione di creve è a cracking di corrusione di stress. AL6XN hè una lega di 6 moly chì hè stata sviluppata per è hè aduprata in ambienti altamente aggressivi. Havi un altu cuntenutu di nichel (24%), molibdenu (6.3%), nitrogenu è cromu chì li dannu una resistenza eccellente à u cracking di corrusione di stress di cloruru, pitting di cloruru, è eccezziunale resistenza generale di corrosione. L'AL6XN hè principalmente utilizatu per a so resistenza di corrosione di pitting è crevice in cloruri. Hè un acciaio inox formable è saldabile.
I formulazioni in acciaio inox 304, 316 è 316L sò austenitichi, un termu utilizatu per classificà a struttura cristallina di l'azzaru. A struttura hè ottenuta da u trattamentu termicu à temperature assai elevate seguitu da a spegnimentu ¨ C un prucessu di rinfrescamentu rapidu chì blocca e caratteristiche strutturali in u locu. E formulazioni austenitiche sò più forti di l'acciai martensitici o ferritici. L'acciai ferriti sò magnetichi, anu un cuntenutu bassu di carbonu, è anu poca resistenza à a corrosione.