Fissieri in acciaioCuntattate i Stati UnitiSwahili(Inglese)Swahili304 piastra S30400 foglia l'acciaio inox più versatile è largamente utilizatu
Flange cieche Hastelloy B2 e flange a faccia piatta Hastelloy B2 azionisti

304 piastra S30400 foglia l'acciaio inox più versatile è largamente utilizatu

Hastelloy B3 hà una resistenza eccellente à l'acidu cloridicu à tutte e cuncentrazioni è temperature. In più, migliurà assai a stabilità strutturale cumparatu cù leghe precedenti di tippu B, riducendu i prublemi durante a saldatura, a fabricazione è u serviziu.

Irlandese4.6Hastelloy C4 Pure Nickel Sheet Situ di Produzzione357Raccordi per tubi forgiati
ebreu
Yiddish

Hastelloy Nickel Alloy B2 hè una lega assai resistente chimicamente cù una alta resistenza à u pitting è à u cracking di corrosione di stress in a zona affettata da u calore. In particulare, sta alea cumporta bè in ambienti duri cum'è l'acidu sulfuricu, l'acidu di l'idrogenu è l'acidu fosforicu. Questa lega di nichel-molibdenu hè tipicamente utilizata in cundizioni estremi di riduzzione è hà una cumpusizioni assai più bassa di carbone, siliciu è ferru cà Hastelloy B (Alloy B). I viti fatti da questa lega sò ancu cunnisciuti cum'è fasteners UNS N10665.

Bengali


    Flange d'acciaio in lega

    L'aliaghji di nichel sò ligami cù u nichel cum'è l'elementu principale. Solubilità solida cumpleta esiste trà nickel è cobre. Wide sulubility ranges trà ferru, cromu, è nichel facenu pussibule parechje combinazioni di lega. I platti di l'acciaio sò spessu usati per l'applicazioni strutturali è di custruzzione, vasi à pressione, equipaghji marini è off-shore, è applicazioni militari. U gradu, l'elementi è i paràmetri di una piastra d'acciaio sò ancu impurtanti in quantu hè utilizatu.
    Hastelloy B2 hè una lega di nichel-molibdenu cù una resistenza significativa à l'ambienti riducenti cum'è u gasu di cloru di l'idrogenu è l'acidu sulfuricu, aceticu è fosforicu. Hastelloy B2 hè resistente à l'acidu sulfuricu puru è parechji acidi non-oxidizing. Questa lega ùn deve esse usata in presenza di contaminanti oxidative in i media oxidizing o reducing. Un fallimentu prematuru pò accade se Alloy B2 hè aduprata in presenza di ferru o cobre in sistemi chì cuntenenu l'acidu cloridicu.
    I materiali di basa di lega primaria per Hastelloy C276 includenu metalli cum'è nickel, molibdenu è cromu. In più di questi trè metalli, i fasteners Hastelloy C276 anu ancu aghjustatu tungstenu. Hè ben cunnisciutu chì l'aghjunzione di tungstenu à superalloys pò migliurà a resistenza à a corrosione di ligami in diversi ambienti duri. A lega Hastelloy C-276 hà una resistenza eccellente à una varietà di ambienti di prucessu chimicu, cumpresi agenti ossidanti forti cum'è cloruri ferri è cupric, media caldi di fouling (organici è inorganici), cloru, acidu formicu è aceticu, anidride acetica, acqua di mare è soluzioni di salamoia.